Fotogaleria miasta Płocka

www.plock24.pl


Strona główna Zaloguj
Lista albumów Ostatnio przesłane Komentarze Popularne Najlepiej ocenione Ulubione Szukaj
Strona główna > Okolice Płocka
pełnia....
Soczewka

pełnia....

Soczewka

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:IMG_8776.JPG
Nazwa albumu:imaginator / Okolice Płocka
Ocena (10 głosów):33333(Pokaż szczegóły)
Wielkość pliku:138 KiB
Data dodania:26 Kwiecień 2006
Wymiary:709 x 1063 pikseli
Wyświetleń:1400 razy
URL:https://galeria.plock24.pl/displayimage.php?pid=2831
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 2 do 21 z 21
Strona: 1 - 2

beerek   [26 Kwiecień 2006 11:31]
pełnia... tylko gdzie ta pełnia? ładne fotki ale opis be ;(
imaginator   [26 Kwiecień 2006 11:37]
soczewka
beerek   [26 Kwiecień 2006 12:47]
no i teraz 5 gwiazdek moge dac Uśmiech
cyrankiewicz   [26 Kwiecień 2006 20:48]
coś mi się wydaje że galeria ewoluuje w kierunku art galerii, nie wiem czy to słuszny kierunek?
imaginator   [26 Kwiecień 2006 21:17]
to zdjęcie jest zapisem rzeczywistości przy użyciu aparatu, tak jak karzde inne zdjęcie.........
dorob   [26 Kwiecień 2006 21:27]
Ba z takim aparatem to można cuda robić. Bardzo interesujący widok. Tylko do jakiej galerii??? chyba że zgodnie z "Protokołem 10,5/2006" powstanie galeria ART.
imaginator   [26 Kwiecień 2006 21:32]
widać może powinna, bo przecież nie tylko zdjęcia na których wyszystko widać opisują to co nas otacza
dorob   [26 Kwiecień 2006 21:37]
Powinna i zapewne powstanie Uśmiech
cyrankiewicz   [27 Kwiecień 2006 17:59]
jestem za galeria ART do której beda trafiac zdjęcia uzyskające odpowiednią ocene i przychylne komentarze
stuntman   [27 Kwiecień 2006 22:46]
Galeria ewidentnie ewoluuje w kierunku historyczno-artystycznym, a w założeniu miała to być galeria zmieniającego się Płocka. Nie mam nic przeciwko kategorii Art, ale przyznam że jestem nieco rozczarowany, patrząc że kilka moich zdjęć na których utrwaliłem współczesne budownictwo Winiar i Skarpy, niedługo wyleci z Poczekalni. Gdyby jeszcze były krzywe lub niewyraźne to bym zrozumiał, ale w moim mniemaniu są bardzo dobrze wykonane. Nie czuję tego Smutek
cyrankiewicz   [27 Kwiecień 2006 23:16]
Zgadzam sie Stuntman, zdaje się że mimowolnie skręcamy w nieodpowiednim kierunku, galeria Art niech sobie będzie ale głównym zadaniem tejże strony niechaj pozostanie pokazanie jak najwięcej naszego miasta, miejsc jeszcze nieodkrytych, ciekawych, może zapomnianych, odrobinę historii współczesnej. Fotografowanie Katedry i jej okolic nieważne w jak ciekawych ujęciach po raz n-ty uważam za rzecz wtórną. Przeczytajmy sobie raz jeszcze wstęp na stronie głównej i zastanówmy się. Tyle na dzis. Dobranoc.
krzysztof   [27 Kwiecień 2006 23:48]
Galeria ewidentnie ewoluuje w kierunku historyczno-artystycznym to prawda, dlatego trzeba oddzielić zdjęcia przedstawiające naturalne otoczzenie od wzroku artysty do którego zaliczyć można autora tego zdjęcia. Niezgodzę suę z tewierdzeniem, że skręcamy w nieodpowiefnim kierunku. to dobrze że tak jest. Dajmy szansę artystom i niech powstanie galeria art
dorob   [27 Kwiecień 2006 23:53]
Zgadzam się z Krzysztofem, w zdjęciach ART nie ma nic złego i nie gryzą się z przesłanniem strony dopuki przedatawiają Nasze miasto, widoki, i jego klimat. Pozdr.
beerek   [28 Kwiecień 2006 09:38]
Jestem tego samego zdania co cyrankiewicz. Należy tylko zmienić średnią oceny aprobującą fotke do takiej galerii. Np średnia ocen 4,5. Tyle mojego zdania na ten temat.
werdan   [28 Kwiecień 2006 09:49]
Fajnie, ze zaczela sie taka dyskusja. Podczas oceniania zdjec bierzmy pod uwage to, ze nasza strona oprocz kierunku historyczno-artystycznego, powinna propagowac takze zmiany w miescie. Choc jak na razie wszelkie fotki z budów czy nowopowstalych obiektow przechodza dalej raczej bez zadnych problemow. Czy powstanie galerii ART nie spowoduje wiekszego balaganu w galerii?
plock24   [28 Kwiecień 2006 09:56]
Co rozumiecie pod pojeciem ART? Jakie fotki powiny znalezc sie w tym albumie? Do Stuntmana: Zauwazylem, ze zdjecia z obiektami, ktora sa juz w galerii, otrzymaly slabe noty, poniewaz zdjecia tych obiektow juz sa i widocznie nie ma juz na nie zapotrzebowania. Oczywiscie wiele obiekow zabytkowych sie powiela i nowe zdjecia tych obiektow sa pod tym kątem odpowiednio oceniane. (czyli mają gorzej z wejściem do galerii, zdjęcie musi być rzeczywiscie interesujace, by "przeszło dalej".) Werdan.
werdan   [28 Kwiecień 2006 10:06]
Co do zdjec Katedry i innych zabytkowych obiektow to sa one dodawane glownie przez nowych uzytkownikow. Ci, ktorzy sledza losy galerii od pewnego czasu wiedza juz, ze takich fotek jest sporo i nie ma zapotrzebowania na tego typu zdjecia. Staraja sie wiec szukac nieodkrytych i interesuajacych miejsc.
beerek   [28 Kwiecień 2006 10:10]
Ja myślę, że bałaganu większego nie będzie. Fotka, która chce być kandydatką do tej galerii, wg mnie, musi mieć walor estetyczny, artystyczny oraz musi być wyjątkowa, niepowtarzalna. Po prostu musi mieć w sobie to "coś" (np jak ta powyżej), to co spowoduje, że na dłużej zatrzymamy się przy tym zdjęciu oprócz jego oceny czy komentarza.
stuntman   [29 Kwiecień 2006 19:45]
plock24: Raczej zawsze staram się szukać czegoś nowego (przez co niekoniecznie zabytkowego) i małe jest prawdopodobieństwo, że zamieszczę w galerii zdjęcie tego co już się w niej znajduje. Chodziło mi m.in. o zdjęcia budynku nowego Polomarketu na Winiarach czy bloku z widokiem na Wisłę na Skarpie, które to otrzymały noty, przy jakich nie mogłyby znaleźć się w galerii.
catz   [26 Październik 2007 19:51]
za stuntmanem w 100%

Komentarz 2 do 21 z 21
Strona: 1 - 2